2012. január 10., kedd

Stresszoldó fülbevaló - egyedi darab - nmá - Jelenlegi ára: 500 Ft


Alapanyagalevegőre száradó gyurma, melyet sok szeretettel formáztam és festettem. Alapszíne piros, melyre repesztőlakkot és fehér akrilfestéket vittem fel, majd lakkoztam.
A gyöngyök lefelé egyre nagyobb méretű téglatesteket formáznak.
Én gondolkodás közben, vagy feszültséglevezetésképp gyakran a fülbevalómat szoktam piszkálni, és mivel gondolom ezzel nem vagyok egyedül, ezért ezt a fülit úgy alakítottam ki, hogy gyöngyök forgathatóak a tengelyük körül.
Hasonló szín összeállítású nyakláncot is találsz a termékeim között.
Színei miatt enyhén retró benyomást kelt.
Hossza 4 cm.
A postaköltség értékét ajánlott levélként adtam meg.
Ha több terméket vásárolsz, nem kell postaköltséget fizetned!
Decemberben minden termékemnél átvállalom az elsőbbségi kézbesítés díját.
Bármilyen kérésre, kérdésre szívesen válaszolok! : )


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-21 19:59
. Stresszoldó fülbevaló - egyedi darab - nmá - Jelenlegi ára: 500 Ft

Fontos